Vilse i Västerås

 2012  9 Oktober
 
Jag och min yngsta dotter Therese åkte till Nykvarn i dag.
För jag skulle till sjukgymnasten.
 
Medans jag var där fotade hon lite änder. 
 
När jag var färdig och kom ut från vårdcentralen så kommer hon precis utanför. Vi hade inte sagt till varandra var vi skulle mötas eller någonting, för jag visste  ju iinte hur lång tid det skulle ta där.
Jag gick in till apoteket och handlade lite.
 
Efter det tog vi bilen norrut.
 
Jag visste att det skulle bli köer hem, så jag åkte via Enköping. Fast där kom jag fel och hamnade i Västerås i stället. Fast det var inte så långt bort, så jag vände och åkte mot Enköping igen.
Kom rätt i alla fall.
Slapp alla köer från norra sidan men det togg lång tid att åka hem.
 
På vägen fick jag se två älgar.
Synd att jag inte hade kameran med mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0