Kolmården

2012- 08-14
 
En dag med min yngsta dotter Therese
Det var en jättemysig och trevlig dag med henne.
Både hon och jag är jätteintresserade av att fota.
 
Det är kul att ha samma intresse som sin dotter.
 
 
Nordens största Djurpark
Det är ett av Sveriges populäraste resmål för barnfamiljer.
Den största attraktionen är delfinföreställningen som ses av 98 % av alla besökare varje år.

Du får se rovfågelvisningar, delfinshower, det majestätiska Tiger World och den unika Safariparken.
 
I Safariparken
Om  du tar en tur med linbanan, kan du komma djuren riktigt nära där djuren strövar fritt.
 
Jag  har varit på en del djurparker, men tycker att det är bäst här.
Det är mysigt och finns att göra både för både vuxna och barn.
 
En hel dags utflykt som jag verkligen rekommenderar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Koffe

Fantastiskt fina bilder! Jag har också besökt kolmården en gång, skulle vart kul att åka dit någon gång igen :)

Svar: Tack så mycket.Jag älskar att fota djur och natur.
Titta gärna in flera ggr.
Välkommen till mig och min Dal! på landet...

2012-10-11 @ 16:21:14
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Postat av: Therese

Fina bilder

Svar: Tack Therese.Du gör ju jämnt fina bilder.
Välkommen till mig och min Dal! på landet...

2012-10-28 @ 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0